Jag är rädd för att falla


Bilder från Öland.

Godmorgon, Godmiddag, Godkväll.

Jag virrar ihop tider, dagar och månader, kan det vara för att det är sommarlov kanske. Jag har gått och blivit arbetare nu iallafall under sommaren och sliter i kiosken och butiken på sportscamp för det mesta. Har jobbat lite mer än 2 veckor nu. Har wunderbra medarbetare men längtar efter att kunna sova till 14 på dagen och somna omkring 5 på natten.

Idag var jag iallafall ledig så jag, mor o bror tog trippen till Vingåker. Har kommit hem med riktigt finfina saker. Shoes love <3

Nu ropar pappa om att Håkan Hellström visas på tv o det kan jag ju inte missa.

PUSSPÅOMVÄRLDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0