17 ½ och en dag



Igår fyllde jag 17 ½, grattis till mig. Jag har hunnit med så himla mycket idag. Igår blev det taco, kladdis och lite tjejer hos Jenny. Vi kollade på alla filmerna i trilogin "Männ som hatar kvinnor". Eller ja... jag somna vid trean. Jag vaknade iallafall där imorse, gick ett kvarter och plötsligt var jag hemma. Jag gjorde mig iordning och sen intog staden. Jag, Fia, Beccus och Jägarn planera för Öland. Vi ska ta en roadtrip dit med bilen den 16:e juni och sen sova i fias husvagn. Ska bli jättekul, inte långt kvar nu. Efter lite planering så följde jag med fia och storhandla. Vi åkte sen hem till henne och såg på filmen "the first time". Nu kom jag nyss hem och kvällen har inte ens börjat. Får se vad det blir av mig ikväll, men just nu är jag sugen på att inta soffan framför en film och lite godis.

PUSSPÅOMVÄRLDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0