Hemkommen från Öl land



Kom hem för några timmar sedan efter att ha spenderat 4 dagar på Öland med 3 flummiga töser. Vi har varit med om riktiga äventyr. Men idag har dagen mest spenderas i bilen, förutom när vi stod ute i regnet (typ en dusch) o kolla på fotboll. Nu är jag iallafall dödstrött och kliar snart ihjäl mig. 10 myggbet har jag fått från de närmaste dagarna. Men det blir knappt någon vila för mig för imorgon har jag min första dag på sommarjobbet. Ser fram emot att vakna klockan 6.30 på ett sommarlov, längtar. Inte precis, men är lite smått nervös. Men det går som det går.

GODNATTALLAUGGLORINATTEN

Kommentarer
Postat av: Beccuuuuuuuuuus!!!!!!!!!!!

tänk så söta vi kan va! och vad bra vi hade det! =D

2011-06-24 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0