Jag kasta in lite vår i garderoben



Vår klass var väll den enda klassen på hela skolan idag. Vi festade till det med att börja på att se en film och sen proppa i oss hamburgare. Men sen gav vi upp och begav oss mot staden. Kännde att jag var tvungen att hitta nåt att ha på mig imorgon på skolavslutningen och så ramla jag nästan över en body och spets-tsha som jag bara var tvungen att ta med hem, båda från monki. Så nåt av det blire att ha på mig imorgon. Nu är det bara 1 dag kvar till sommarlovet. LÄNGTAR!

Nu borde jag börja packa. Men att packa är inte något som jag tycker är speciellt roligt så jag skjuter upp det ett litet tag till. Imorgon ska nämligen jag, Beccus, Fia och Jägarn ta vårt pick o pack o bila till Öland. Sova i fias husvagn där o troligtvis ta ett dopp i havet. härligt. Ett bra sätt att börja sommarlovet på.

PUSS PÅ OMVÄRLDEN

Kommentarer
Postat av: Jossan

ååh, snyggt! vart har du köpt den vita t-shirten?? VILL HA! haha :D

2011-06-21 @ 16:07:42
URL: http://jodas.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tackartackar! den köpte jag på monki.

2011-06-21 @ 21:45:46
URL: http://jappel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0