Jag vill hellre steka när solen lyser på



Jag gissar på att jag är den enda idioten som sitter framför datorn just nu. Jag vill ut i solen men såklart har jag skjutit upp allt plugg till sista dagen. Ska börja traggla med engelskan nu, men avslutade nyss en fin novell om två tanter. Jag vill ut i solen nu, NU, o gillar inte att jag kommer se ut som ett fucking spöke i jämföre sig med alla andra imorgon. KUL. ÄÄää jag glassar här hemma osminkad o vacker i mina solglasögon. Ikväll blire att gosa in sig i världens mysigaste famn. Nu engelska, kul.

PUSSOHEJLEVERPASTEJ

Kommentarer
Postat av: lina

haha söte! älskar första bilden hihi.

2011-06-08 @ 19:56:51
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0