Ska vi cykla till världens ände bara du o jag? eller ska vi cykla till konsum istället?



Min hjärna har tagit sommarlov nu o det är därför så jävla svårt att börja plugga igen. Vill verkligen inte gå tillbaks till skolan på tisdag. Haft det fucking amazing dom här senaste dagarna o bara glassat o njutit av det härliga vädret. Igår så åkte jag till min lördags polare. Vi doppade fötterna i sjön och pratade djupt, åt grillat, tog en cykeltur och på kvällen tog vi oss en picknick tills myggen helt åt upp oss och vi forstsatte att picknicka hemma hos Lina. Sen somna vi hennes säng. En fin vän den där Lina alltså.

Idag spenderades dagen i Linas kvarter och sen påvägen hem bjöd far min på glass. Sen har jag forsatte vart sådär äckligt lycklig till allting. Jag mår jävligt bra nu helt enkelt. Tack för mig.

PUSSPÅOMVÄRLDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0