Det är lätt att slumra till i glömskan men svårt att vakna i verkligheten.



Nu tänkte jag gå och lägga mig så att jag slipper en "jennie somnar på historian" i repris, kul med folk som tar kort då också. Så himla.

Imorgon ska jag på jobbintervju för sommarjobb. Lite smått nervös. Dels för intervjun och dels för att jag inte kommer hitta till stället där intevjun ska vara. Mitt lokalsinne suger. Men nu ska jag gosa ner mig i sängen och sova. Godnatt påer!

P.S min pojkvän hejar på AIK. Han är sämst. Jag lärde mig låten "lär dig krypa lär dig gå lär dig hata AIK" på dagis och jag sjunger den fortfarande. den är fin. Christoffer du är sämst, puss pårej D.S.

Kommentarer
Postat av: cäm

stoffis, you suckkkk

2011-03-29 @ 14:14:08
URL: http://lockme.blogg.se/
Postat av: stoffis

CÄÄM.. du suger mer.. true story!

2011-03-31 @ 00:22:34
Postat av: Jennie

AIK suger iofs.

2011-03-31 @ 01:01:57
URL: http://jappel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0