Det skulle vara rätt najs att kunna äta thaimat med pinnar.



Ayy Caramba!

Mitt huvud värkte o slog imorse, sådär tajmat (inte thaimat) o bra. Jag kom knappt upp ur sängen imorse o somna om o stanna hemma idag istället. Nu mår jag abit bättre iallafall. Annars har jag varit duktig idag sov några timmar extra, pluggat några timmar och med hjälp av mina avancerade matkunskaper lagat till mig lite nudlar.

Jag var på sommarjobbs intervju igår förresten, var skitnervös innan men när jag väl hade intervjun kändes det som att det gick bra. Tyckte jag sa rätt grejer o log med hela ansiktet. Hoppas jag får det, behöver cash i sommar. Nu tänkte jag forstätta låtsas vara duktig o plugga en smula. Tycker att det är kul att statestiken har varit betydligt högre den senaste veckan. Förstår att det måste vara så himla kul att läsa mitt svammel, men men kul att ni finns så att säg.

PUSSPÅOMVÄRLDEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0