FUCKINGFUCK




Kom på att FUCKINGFUCK nog är världensbästa svordom. Går runt o säger den när jag blir lite,rätt mycket arg. Konstigt, onormalt men det är min svordom just nu.

Jag och Emi spelade in vår thriller på median igår (därav bilderna). Läskig är den, folk dör o grejer ju. Vi spela in på en såndär inspelningsgrej, min Östgöttska är nog den finaste <3 Ska bli som typ en ljudbok eller nåt, så nästa vecka blir det att klippa i ljudklippen.

Idag blev det dans och nu sitter jag här vid datorn och degar. Jag chattar även med den finaste, ja den allra finaste i sitt slag, puss på dig <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

Finisbilder:):P

2011-03-17 @ 17:14:57
URL: http://liveforyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0