Ge oss en chans vi är äldre nu


En härlig sommarlovsdag i Ljunga.

Vaknade med sprängande huvudvärk så jag stanna hemma. Nu efter några timmars extra sömn o mat i magen så mår jag prima. Men måste tyvärr stanna hemma ikväll. Men det blir dans och att sova hos min lördagspolare Lina imorgon iallafall. Jag tog nyss en promenad i lilla Ljunga byn. Det är vår i luften. Den annars tråkiga stillsamma tillvaron hade ändrats till människor som sprang runt på sina tomter och pysslade med allt. Va det bor tydligen folk här?! Trevligt.

Himlen är blå och mina fötter är små, vad mer kan man önska?

Kommentarer
Postat av: JägarN

Man får hoppas att vi har blivit äldre. ;)

Vad bra att du mår bra nu älskade Jennie Pennie. =D

Man blir så glad när man läser din blogg för alla de dagar man är med dig så får man nya minnen. Med andra ord, jag har sjuukt mycket minnen med dig. =D + din blogg är inte tråkig som du säger. ^^

Kärlek!

2011-03-08 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0