Jag har aldrig glömt vem jag var, jag har bara låtit det sova.



Var lite spontan igår. Hade absolut inga planer för helgen så då finns det tid för lite spontanitet. Älskart.
Igår gjorde jag och sandra staden osäker när vi drog runt i affärerna. Inhandlade ett snyggt armband och min något snyggare eagletröja. Efter så sussa jag och lina över hos cam. Käka äckliga chips.

Idag vaknade jag trängandes med mina två tjejer i sängen, bredvid en cam som tycker att det är så himla kul att armbåga någon i sömnen.  Sen träffa jag min fina. Drog sen tillbaks mot cam och lina o jag sjöng fint medans camilla gick lös på dammsugaren.

Nu är vädret så vackert, jag blir småglad, taggad på livet. Ska spela lite duktig nu och kötta engelskan och sen städa lite.

PUSS PÅER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0