Jag tänker som bäst när glaset står tomt och jag väntar på påfyllning.

Hej mina alla kära läsare nu kommer jag med ett viktigt uttalande, eller viktigt och viktigt. Men jag läste nyss min gamla blogg, lite mysig om man får vara självgod o glad. Då insåg jag hur fucking tråkig min nya blogg är. Har jag gått och blivit tråkig överhuvudtaget? Skräcksenarium. Nä. Men då kom jag på den brillianta ideen att jag ska tvinga mig själv att bli fucking bättre på detta bloggandet. Designen är ful, bloggen vill inte funka som jag vill att den ska, men jag är glad och tänkte fortsätta med det. Så oftare bloggning, mer fin sär skrivning och flera visa budskap tänkte jag komma med. PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0