No matter what you think I'll always be around



Gårdagen då. Jag och Emilia passa ju 40 ungar på farbrors schlagerfest. Så jävla bäst var vi, blev älskade av alla små barn, poppisar som få. En kille som var ungefär lika lång son till midjan på Emilia kallade henne "söting", flörtig unge men vissa gillar ju äldre. Haha. Jag ropade "Hej" och 40 ungar ropade tillbaks och sen spenderade jag och Emilia en timme åt att poppa popcorn, gluppska ungar, jag tror vi poppa 10 paket. Bärde sovande barn, dansa lite, sjöng lite, letade efter en försvunnen tjej och titta lite på melodifestivalen. Bästa citaten får man från barn och fulla människor och några häliga citat bjöd båda sidorna på under kvällen.

Får främst tacka Emilia för kvällen, hade inte klarat av alla ungar själv o en härlig tjej är hon ju. Nu tänkte jag bjuda på den låten som helt klart var bäst under finalen.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack själv! Vi är grymma värdinnor ;D

2011-03-13 @ 20:48:42
URL: http://emiliabadelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0