Pissa aldrig i motvind


Såja nu har jag kollat klart på sista avsnittet av stylisterna. Favvon Caroline Sandström kom på en andra plats. Gillar hennes klädsmak.

Mitt facebook har nu inte funkat på ett dygn, halvt panik, fast nae, jag lever ändå. Imorgon ska jag hinna med en massa, dels ta kort till mitt legg. Kommer bli så himla fint, fast nae. Imorgon tänkte jag även vandra runt med mina styltor till skor och sen en gigantisk hatt om nu vädret tillåter. Jag blir svår att missa. Nu tänkte jag sova och drömma om hestar.

PUSSPÅOMVÄRLDEN.

Gillar inte Amanda Jenssen, tycker hon sjunger rätt hemskt. Trots det gör hon den här låten allt för bra för att man ska kunna undvika den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0