Pummsig

Jag är så HIMMLA trött. Kan va för att jag endast fick 4 timmars sömn igår. Chattade med lite smått berusade pöjkar igår som har lov nu. Fan jag vill ha lov igen.

I skolan har jag nog varit lite ovanligt flummigt övertrött, sluddrat på ord och vimmsig. Under skoldagen hanns det med att dricka oboy, fest planera, bli slagen av en våldsam camilla, inse att "Sliwish" måste vara världens coolaste namn och bli lite små arg på min engelska lärare.

Nu på kvällen fika jag gott med mina kära vänner, lite som vi gör nästan varje tisdag. Jag klagar på strunt saker och märker att mina problem är så små mot andras.  

Nu ska jag sluta sluddra, banka huvudet mot väggen och sova en smula. Jag ska sova nu eller snart eller ja.



Ge mig lite sommar, bruna ben och jordgubbar så är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0