SÅ HIMLA VÅRIGT!





Vaknade allt för tidigt imorse och missade min sovmorgon, för att jag är duktig och vi skulle göra klart min o Emis ljudradio grej i skolan. Men det gick allt annat än bra. Sen blev det massa planering på textkommunikationen. Men vi drog lite tidigare för att Ben and jerry´s cafet öppnade för första gången idag. Glasstokig som jag är så var glass det enda jag prata om hela morgonen.  Glass glass glass.....Glassen fick helt klart 5 av 5 toasters btw. Sen blev det lite thaimat. Min keramiklektion var inställd så jag och Camilla "tröstshoppade" lite istället. Jag hittade finfina grejer som kanske kommer upp på bloggen sen.

Ikväll väntas hemmamys och våfflor! jag svullar hela dagen, tjockis <3

Så måste jag ju säga grattis till Johanna som fyller 18 år idag!
Får även säga hejdå och jag kommer sakna dig till Lina som åker till fucking London imorgon.

PUSSPUSS OMVÄRLDEN!

Kommentarer
Postat av: lina

snygga vi är. kommer sakna dig hjärtat! <3

2011-03-25 @ 21:38:45
URL: http://knockout.devote.se
Postat av: Micka

Finfiiina bilder Jennie!

2011-03-25 @ 21:52:08
Postat av: johanna

Tack tack Jennie :) haha charmiga bilder också

2011-03-25 @ 22:16:30
URL: http://johannnakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0