Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Igår så var jag på typ öppethus på linköpingsuniversitet. Insåg att jag håller på att bli vuxen. Läskigt och det ville jag undvika så vi tjejer drog och åt thaimat på Golden Bangkok istället. Vi försökte lösa mysteriet med att kunna säga "Kvistfritt kvastskaft" snabbt tre gånger. Alla löste mysteriet utan Micka som ägnade hela lunchen åt att försöka lyckas, underhållning, men hon lyckades till sist.

Efter skolan drog jag, cam o lina till chokladcafet jolla. Chokladälskare som jag är blev jag smått galen. Efter dansen så drog jag o cam hem till Lina för att sussa över hos henne.

Idag har jag varit på min första keramiklektion och lyckades producera världensfulaste skål.

Den här redigt bra låten har förföljt mig dessa två dagar. Så med all rätt måste den ju upp även här liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0