Sola och bada i Piña colada

Rätt härlig dag faktiskt. Mina vänner var lite ovanligt flummiga, glada och underbara idag. Micka bjöd på högläsning och Camilla och jag sjöng fint massa disneylåtar. Vi har mest pratat hela dagen om hur taggade vi är för festen på lördag så jag, cam, jenny, micka, sandra, lina och johanna drog runt på stan i jakt på att hitta lite fina festkläder. Jag har inte haft nåt annat än sommar på hjärnan dom närmaste dagarna så det kanske inte var så konstigt att jag inhanlade ett par höga jeans shorts och två magt-shirts. Önsketänkande. Men då är outfiten för fredagen och lördagen klar då. Jag är så trött på tjocka kläder, så jag ska fan gå i mina shorts om det så fan är -20 grader på lördag. Bilder på inköpen kommer inom kort!

Sen efter lite shopping så var vi nyttiga och åt sallad och sen blev det dans.



Kommentarer
Postat av: sandra

ser super gott ut!!

2011-03-03 @ 22:00:02
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0