But I don´t know how to save a life



Imorgon ska jag leka journalist. Ska intervjua någon stackare som jobbar på erikshjälpen. Ska sen producera ett reportage av hela texten till Textkommunikationen ( ja det finns faktiskt ett ämne som heter så). Lite smått nervös faktiskt.

Imorgon har jag planer på att stressa sönder, för att det är massa som ska hinnas med. På kvällen ska jag fira Sofia som fyllde 18 år förra veckan. Kul att många fyller 18 år nu då, kul alla statusuppdateringar på fb om puben, kul att få höra alla nyblivna 18 åringars intresanta puben upplevelse, Kul att vara ett december barn. Vet att jag klagar rätt ofta på att jag fyller i sista månaden på året, men jag tänker fan fortsätta klaga på det i 9 månader till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0