Det är tydligen rubriken som är det bästa, japp det slår det mesta.


Haha titta igenom lite gamla foton och så himla söta vi va då. Lilla flickan är jag ju här, 3 år sen. Ignorera turistkepsen som det står torrevieja på, annars är vi småfina. Before jägarn hade hår i samma färg som stoppljuset och gick runt o va blondish och på den tiden då man själv gick runt och såg ut som en pepparkaka. Det var tider det, då var man liten o gullig.

Händer i mitt liv då? Jo jag drunknar i plugg, som alla andra. Förutom att jag på något magiskt sätt lyckades samla på mig 18 restuppgifter. Vissa har talang på att skjuta upp saker. Ett matteprov avklarat men resten sköt jag upp yttligare för efter skolan blev det fika med cami, alex och jägarn (den hermosa chica på bilderna ovan). Becca kom även sen. Dagen avslutades fint med dans och skrattattacker med Penny med y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0