Nu ska vi göra creme fraiche!


Hähä alla kommer döda mig. Men dom är så små o gulliga. Första bilden är Cami och Lina. Sista bilden är på alex.

Vilken jobbig pluggvecka. Underbart att den är över. Firade det med att störa cami. Märkt att det finns en person som lagar sämre mat än jag, rätt ovanligt faktiskt. När vi skulle steka köttfärsen så gör cami så att dom på ett magiskt sätt istället blir köttbullar. Jag fick rädda situationen. Det skulle bli tacos. Kvällen bjöd också på massa härliga citat.
Cami: Nu ska jag göra creme fraich! Är det bara att hälla det direkt i skålen?

Hon är söt. Tacosen blev iallafall inte alls god och moppepojken alex svängde sedan förbi. Sen blev det att sova ett tag för att sen vakna och gå på en mysig kvällspromenad. Sussade över hos cami, mitt andra hem typ.


Kommentarer
Postat av: lina

men hoho. vilken biiiiiiild.

2011-05-08 @ 21:29:33
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0