Plugg, mer plugg och sen lite till plugg.

Nämen hallå. Jag har inte bloggat på ett tag för att jag har tappat bort mitt liv bland allt pluggande. Bara nött igenom massa restuppgifter den här helgen. Idag har jag hunnit med en medeltidsuppsats, ett konditionshäfte och håller på med en konditionsrapport. Jag känner mig faktiskt lite duktig, har nog aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv och ändå har jag så jävla mycket kvar. Kul, nej. Taggar 5 prov nästa vecka också wiieee! Något som faktiskt var roligt på riktigt som är värt att nänma iallafall är att jag hade dansuppvisning igår, jag överlevde o grejer ju! satt alla stegen också så är rätt nöjd. Nu tänkte jag kötta plugg i typ 2 timmar till för sen ska jag se Pirates of Caribbean 4 med den allra finaste. Det har jag fan förtjänat.

Pusspåomvärlden.


En rätt sommrig bild. Jag och Cam fira i fredags med lite glass på halvars nom nom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0