Vad fan vare i colan?



Skön tjej. Kollade precis igenom mobilen och plötsligt dök de här fotona upp från igår. Jaha. Missar tydligen inte ett enda tillfälle att posera fint framför kameran. Ger kamerixen evileye o grejer ju.

Igår blev det 18 års firande hos Lina. Lite mat, dans, vattenpipa och mycket tjejsnack. En riktigt trevans kväll med 5 fina tjejer. Men nu känner jag mig rätt sliten, vi somna alla hos Lina och jag fick "turen" att få sova på en lövtunn madrass som jag fick dela med Micka som snarka i mitt öra hela natten, känner mig bitter. NÄ. Nu kom jag nyss hem och planerna för idag är att tjilla galet. Japp, hej, tack och adjö.

PUSSPÅOMVÄRLDEN

Kommentarer
Postat av: Lina

jävligt bitter. varför delade ni inte på den tjocka och stora madrassen egentligen!? mysig kväll.

2011-05-14 @ 14:56:28
URL: http://knockout.devote.se
Postat av: lina

glömde: snygga bilder ju!

2011-05-14 @ 14:57:07
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0