Ville bara påminna mig själv om att jag hela tiden skapar fina minnen



Plugget blev för mycket. Bokstavligen. Huvudet bankar o slår o feber fick jag tydligen med och sitter hemma nu o töntar mig. Har inte tid att vara sjuk, men är det här kanske exakt vad jag behöver just nu. Tappat mitt liv lite på sistone men hittade en kär gammal vän nyss min fina svarta gura som jag drog strängarna på lite och sjöng lite överdrivet högt så huset skaka, älskart. 

Nu skjuter jag upp plugget som vanligt men kände att jag behövde kolla igenom lite fina minnen o tänka hur jävla bra jag egentligen har det. En jobbig vecka kvar bara sen är det mesta chill o jag kan börja leva det igen.

Genom att jag fortfarande försöker skjuta upp pluggandet så kommer snart lite vackra bilder från linas 18-års partaj inom kort.

Ajuste det blev ju en ny header också, jävligt ful men den är gjord in the power of paint så så mycket bättre kan den ju inte bli.

PUSSPÅOMVÄRLDEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0