Fulla för kärlekens skull



Så var det söndag igen. Haft en underbar helg som bara spenderats med min älskade pojkvän Erik. I fredags så såg vi den sista Harry potter filmen på bio, underbart bra. Sen så blev jag bjuden på restaurang. Kvällen slutade med att vi somnade framför en dålig skräckfilm. Igår så tänkte jag o Erik visa våra matlagnings skills, så på kvällen bjöd vi över Cam o Becca för att äta lite tacos. Lite prat, fin musik, skratt o dricka på det. Efter drog vi iväg till Jocke o Jesper. Dom håller på att flytta in, så camilla bytte om till målarbyxor, tog penseln i handen och började måla väggen medans hon höll en starköl i andra handen. Det var så hon blev man för en kväll. Sen när Erik och jag blev trötta så drog han och jag hem till honom. O idag har vi mest sovit hela dagen. Nu är jag hemma hos mig, städade nyss så jag nu kan se golvet i mitt rum och nu slåss jag med söndagsångesten. Får se vem av oss som vinner.

PUSSPÅOMVÄRLDEN

Kommentarer
Postat av: sofie

i miss you

2011-09-04 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0