Jag hade testat allt plattång, locktång, badmössa. Till sist klippte jag av mig håret och blont blev det också.



På fredagsmorgonen spenderade jag några timmar hos frissan. När jag kom ut därifrån var jag blond och korthårig. Lite omväxling. Gillat alla chockade blickar och gulliga komplimanger, själv älskar jag min nya frisyr. Fredagkvällen bjöd på 18-års fest hos sandra god mat och galna tjejer. Medans dom andra drog ut på puls sen så drog vi i nyktergänget jag, becca och cam hem till cam. Till slut somna jag i cams säng. Igår fyllde far min år så hela tjocka släkten och hans vänner var här. Nu har jag söndagsångest. Ska göra klart allt plugg och sen drar jag iväg till min pojkvän. Sussar över där också.

PUSSPÅOMVÄRLDEN

Kommentarer
Postat av: becco

SÅ JÄVLA SNYGGT!!!!!!!

2011-09-11 @ 17:19:38
URL: http://bkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jägarn

As snyggt!! =D

Men som man säger, allt passar en skönhet. =D

2011-09-13 @ 21:07:38
Postat av: Emilie

Du passar as bra i din nya frisyr jennie! :)

Följ gärna min träningsblogg ;) kramkram

2011-09-14 @ 09:16:22
URL: http://workoutpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0